Har legat i ordentligt idag ;D

Tommy kom förbi och lagade pasta med köttfärsås åt mig och honom. MUMS! Sedan åt vi det och kollade på film, sedan blev det glass :D

Efter att Tommy gått somnade jag i soffan och vaknade av att någon bankade fettvåldsamt på min dörr. Skitgrinig öppnar jag och där står Tim med sin cykel som han tagit med sig hemifrån. Men det var tur att att väckte mig för jag hade tvättid och den började 20 minuter innan det att jag vaknade. Haha.

Snackade lite i telefon med pappa medans jag tvättade och sedan ringde Kim. Nu ska jag se klart en film och sedan slagga. NATTI!

Min nalle ÄÄGER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glömmer du lätt bort vad du heter? Kryssa här så minns datorn åt dig!

mailadress: (publiceras ej)

Egen hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0