Hemma i V-ås

Tog en tripp till Stockholm i helgen eftersom mamma fyllde år i onsdags.
I fredags träffade jag Saga och Josefine, vi babblade på i timmar och glömde bort tiden totalt!
På kvällen kom Christel hem till mig runt 22, vi snackade också en massa. Stackarn hade varit hos doktorn och tagit blodprov som hon hatar. Brukar ju vara där och hålla henne i handen när hon tar sprutor, men kunde inte vara där denna gång. Jävla Västerås. I lördags åkte jag till mamma och pappa i Nynäshamn, hälsade på farfar och farbror med familj. Jättemysigt! Idag åkte jag inte till stan och åt på Bk med Jocke och sedan åkte vi tåg hem till Västerås. Haha askul :D Man har aldrig tråkigt med Jocke ;)
Nu glor jag på solsidan och sedan ska jag väl plugga ^^
Höres <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glömmer du lätt bort vad du heter? Kryssa här så minns datorn åt dig!

mailadress: (publiceras ej)

Egen hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0