Tjaa

Lovet håller på för fullt nu.

I fredags kom jag till Stockholm efter att åkt med Jocke och hans far. Är hemma den kvällen med mamma, pappa var ute å festa.. -.-'
Enda kvällen som blir riktigt hemma under lovet :(



Har inte en enda ledig dag på lovet, kul? Njaa. Skulle varit najs med en dag som man kunde legat hemma framför tvn. Men får skylla mig sjålv.



Igår var det klubbmöte med Eva och Christel. Jag har en ny färg på håret, (surprise?) Vi hade asmysigt, somnade faktiskt inte till Filmen, eller jo okej det gjorde jag faktiskt xD

 


Idag var jag hos mormor och morfar och blev ompysslad. Min morfar är en superhjälte och min mormor är en ängel :) Älskar dem och ser verkligen upp till dem! Gifta i över 50 år och fortfarande kära<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glömmer du lätt bort vad du heter? Kryssa här så minns datorn åt dig!

mailadress: (publiceras ej)

Egen hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0