Utkast: Feb. 2, 2011

Har du mer än 20 st sms på skickade?
Japp
Vad står det i ditt tredje?
"A har det"
Och vem skicka du de till?
Tim
Är han/hon snygg?
De e klart ;D
Smsar ni ofta?
Varje dag i alla fall
Vad står det i ditt 18:e sms?
"Coolt ta med mig :D <3"
Och vem skickade du de till?
DAvid
Är han/hon farlig?
Ja, han e fett stark men det kan man inte tro! :O
Hur farlig?
MEga!
Om du kollar igenom alla dina skickade, vilka har du skrivit till då?
Sara, Ramis, Sebbe, Alex, Eva, mamma, pappa, Caroline, Kim, Robin, Tim, David, Christel, Jocke, Stenström, Åberg, Johanna, Matilda, Sofia, Emma, Brellis, Kicki, Johan och mig själv, Hade inte raderat sms sedan jag skaffa mobilen förra vintern så gjorde det så det finns inte så många som jag skrivit till då jag gjorde det nyligen :P
Smsar du ofta?
När det behövs, eller jag har tråkigt, gör det helst inte :P Tycker bättre om att snacka.
Hur många sms har du skickat?
13837
Hur många mms?
41
Är du beroende?
Haha nej!
Vem ringde du senast?
Sebbe
Vem ringde dig senast?
Sebbe
Vilket är ditt senaste missade samtal?
Jocke
Vem är snyggast på din kontaktlista?
Mitt eget nummer såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glömmer du lätt bort vad du heter? Kryssa här så minns datorn åt dig!

mailadress: (publiceras ej)

Egen hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0