Romme!

Varit i Romme med skolan idag.
Askul, åkte mest själv dock då jag håller mig helst till grön,blå ev röda backar och inte parker och svarta som min kära klasskamrater.
Jocke stukade handleden och skadade ryggen redan innan lunch. Han jag och Tim åt på någon hamburgerhistoria(skolan betalar såklart ;) Efter det åkte jag och Tim lite tillsammans då Stenström och Sebbe typ gått upp i rök.
Sedan åkte jag själv, åkte på en unge som åkte ut på sidan framför mig i backen när jag skulle åka om henne och så stannade hon... Fick en utskällning ev hennes mamma, men väluppfostrad som jag är stod jag kvar tills den lilla gnäll-ungen som inte hade ondare än mig borstade bort all snö...
Nu ska vi typ beställa pizza?
Bilder kommer under helgen :)
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glömmer du lätt bort vad du heter? Kryssa här så minns datorn åt dig!

mailadress: (publiceras ej)

Egen hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0