Chacha bloggen!

Sitter hemma hos Dennis i Sandviken efter en helvetes dag!


Saker som gick fel idag:

  • Provade 3 par strumpbyxor innan jag hittade ett par som inte var trasiga
  • Får panik för att jag är sen till bussen och stressar som fan och strumpbyxorna går sönder.
  • Bussen är försenad
  • När jag satt mig på tåget till Upplands väsby stannar de i Årstaberg (35 minuter därifrån) för att polisen stängt av elen mellan tre staioner för att någon idiot springer runt i tunnlarna.
  • Jag måste ta tvärbanan för att komma till t-banan för att ta den till t-centralen för at ta ett pendeltåg därifrån.
  • Jag missar mitt tåg som fuckar ur hela min planering med 2 byten7
  • Lyckas i alla fall ta mig till Uppsala där tågen också är försenade till Gävle pga idioten.

Men! Sj bokade om min resa gratis fast jag inte betalat för det och de bjuder mig på vad jag vill på något coffehous i Uppsala. Tar en nachotallrik och väntar på tåget.

När jag går ner till tåget för att vänta på perongen så kom ett annat tåg in mot Gävle och konduktören sa att jag fick hoppa på det min biljett fast jag skulle tagit nästa. kommer till Gävle och tar bussen till Sandviken där Ramis och Dennis möter mig.

Sedan möter vi Emma och Sara och går och käkar. Efter det går vi till Ica och sedan vidare hem till Dennis och spelar RISK. (Grattis till vinsten Dennis). Sedan gick alla hem och nu ligger jag och Dennis och kollar på någon film.

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glömmer du lätt bort vad du heter? Kryssa här så minns datorn åt dig!

mailadress: (publiceras ej)

Egen hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0